IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Domena Natury

Go down 
AutorWiadomość
Stwórca
Admin
Admin
Stwórca


Tytuły : Właściciel forum
Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny)
Male Liczba postów : 1289
Data Dołączenia : 22/12/2018

Domena Natury Empty

Domena Natury Empty Domena Natury

PisanieTemat: Domena Natury   Domena Natury EmptyWto 30 Kwi 2019, 11:42

Domena Natury

Lesiec
Opiekunowie lasów, a przede wszystkim drzew w nich będących. Każdy Lesiec ma zwykle jeden ulubiony gatunek drzew które broni najbardziej zażarcie, jednakże nie przejdzie obojętnie wobec aktów dewastacji na innych drzewach. W zamian za bronienie ich mogą korzystać z mocy nadanych im przez rośliny.
Ścieżka Rozwoju:

Promień
Wedle mitów narodzeni z jutrzenki, której w Zaświatach już nie można uświadczyć. Strażnicy światła słonecznego, które jest niezbędne do życia roślinom, ale także i wielu zwierzętom. Ich obecność daje nadzieje i przypomina dawne czasy, kiedy to jasne promienie rozświetlały Elebor. I chociaż ich żywioł jest mocno osłabiony, to Promienie z pomocą swojej determinacji potrafią go aktywnie używać.
Ścieżka Rozwoju:

Wodnik
Nie rzucają się w oczy, zwykle są strażnikami małych zbiorników wodnych, gdzie mieszkają. Starają się unikać bezpośrednich starć, a w razie zagrożenia potrafią rozmyć się niczym woda, z którą są silnie związani. Nie należy ich jednak lekceważyć, gdyż doświadczony Wodnik ma dużą kontrolę nad wodą i potrafi ją wezwać nawet na pustkowiach.
Ścieżka Rozwoju:

Zefir
Bardzo energiczne osobniki, które są dziećmi wiatru - i chociaż ten w Zaświatach jest mało obecny, to Zefiry potrafią same go wytwarzać ze swoich przepięknych, pierzastych skrzydeł. Gdyby pogoda nie zanikła to zapewne władaliby także pogodą. Chociaż ich moce są mocno ograniczone, to nadal są potężne.
Ścieżka Rozwoju:

Zwierzar
Osobnik, który czuje wyjątkową więź z leśną fauną, zwykle jest lekki duchem, nie lubi obowiązków i woli spędzać czas pośród zwyczajnych braci. Przez to, że tak dużo spędza z nimi czasu, uzyskał moce związaną z jego zamiłowaniem, które nie raz mogą uratować mu życie. Są bardzo wrażliwi na krzywdę mniejszych braci. Często w jego wyglądzie można dostrzec pewne cechy zwierząt, z jakimi spędza najwięcej czasu.
Ścieżka Rozwoju:

6★

Druid (1) - Osobnik poświęcający się dla innych aby opatrywać ich rany a także bronić słabszych. Druid na co dzień jest raczej niekonfliktowy, jednakże nie oznacza to, że boi się walczyć.

  • Porozumiewanie się z roślinami.
  • Absolutne Uleczenie - Kojący dotyk Druida może całkowicie uleczyć inną ranną istotę, przywracając jej wszystkie punkty zdrowia, a także lecząc z wszelkich chorób. Nie może być użyte w trakcie walki i nie może leczyć siebie samego. Użyć: 2/miesiąc
  • Przywołanie Drzewca - Jeśli Druid jest świadkiem aktu przemocy na członku Domeny Natury, może przywołać do siebie drzewca, który zaatakuje agresora. Drzewcem steruje Druid i istnieje maksymalnie 24h albo do zadania 50 pkt obrażeń jednemu, wybranemu celowi. Drzewiec może za napastnikiem podążać nawet na wrogie tereny, ale jest powolny i nie umie latać. Użyć: 1/miesiąc


Władca Dżungli (1) - Wyjątkowo związani z dziką fauną puszczy, Władcy Dżungli mogą wykorzystywać swoich mniejszych braci do walki i bronienia terenów swojej Domeny. Zwykle w swoim zachowaniu mają dużo naleciałości od innych zwierząt, co pozwala im lepiej się z nimi porozumieć - wszak mowa ciała jest bardzo istotna.

  • Porozumiewanie się ze zwierzętami.
  • Wezwanie Kompana - może przywołać do siebie leśne dzikie zwierzę, które będzie mu posłuszne przez 3 tury. Chociaż kompan nie jest istotą nadprzyrodzoną, to nadal może stanowić duże zagrożenie dla oponenta. W przypadku wezwania mniejszego zwierzęcia (np. ptaka) można wezwać ich do 3 osobników. Użyć: 1/miesiąc
  • Ryk Władcy - wydaje z siebie donośny ryk, który wzbudza strach w przeciwnikach na 1 turę, a także motywuje wszelkie dzikie zwierzęta przebywające w temacie do zaatakowania ich. Użyć: 1/miesiąc


Zaklinacz (3) - Te osobniki posiadają tajemną moc manipulowania ciałem, która pozwala im przekształcać się w inne istoty. Co ciekawe mocy tej mogą także użyć na kimś innym, przemieniając go w bezbronne zwierzę. Uchodzą za zdradzieckich i wrednych.

  • Zmiennokształtność - Mogą przemienić się w dowolne zwierzę, tym samym gubiąc za sobą trop. Moc ta pozwala także uwolnić się ze wszelkich więzów. Mogą przemieniać się w tylko normalne zwierzęta. Mogą w tej formie przebywać maksymalnie 5 tur. W trakcie trwania mocy mogą używać tylko Amuletów. Użyć: 1/miesiąc
  • Wymuszona Przemiana - Wykorzystują swoje zdolności aby kogoś innego przemienić w zwykłe zwierzę. Przemieniony napastnik nie może używać swoich mocy, a jego efektywność ataków jest znacznie zmniejszona (i uzależniona od tego w co został przemieniony). Przemiana trwa 3 tury, a cel Zaklinacza musi być w tym samym temacie kiedy używa tej mocy. Użyć: 1/miesiąc


Władca Pogody (3) - Istota łącząca w sobie trzy dziedziny magiczne Domeny Natury - wiatr, światło oraz wodę. Zazwyczaj są bardzo energiczni, co może wiązać się ze zdolnością przemierzania przestworzy, energią słoneczną oraz życiem, które daje woda. Podobno kiedyś sprawowali pieczę nad pogodą Eleboru.

  • Pierzaste Skrzydła - Każdy Władca Pogody posiada dodatkową parę pierzastych skrzydeł, które wyrastają mu po kilku dniach od uzyskania tej rangi, a potem odpadają, gdy ta zostanie utracona.
  • Skupiona Energia - Postać przywołuje energię słoneczną, skupiając ją w swym pysku, po czym uwalnia jasny promień prosto w cel - może on odebrać przeciwnikowi 40 punktów życia LUB zniszczyć (spopielić bez szkody dla ratowanego) liny pętające sojusznika, zależnie od woli Władcy Pogody. Użyć: 1/miesiąc
  • Wodny Pocisk - Władca Pogody strzela strumieniem wody pod dużym ciśnieniem prosto w oczy ofiary, oślepiając ją na 1 turę i obniżając jej percepcję o 50% (zaokrąglone do dołu) na drugą i trzecią turę. Użyć: 1/miesiąc


Przydomki Mocy:

Lista dodatkowych zdolności do wyboru na 5★:
Powrót do góry Go down
 
Domena Natury
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Domena Ładu
» Domena Zniszczenia
» Domena Pustki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Zaświaty :: Organizacja :: Biblioteka Przedwiecznych :: Wykaz Rang-
Skocz do:  
Forum chronione prawami autorskimi.
Illegal use of your images? Contact via PM here. Niektóre kody zostały zaczerpnięte z tej strony.

HogwartDreamStrefa Forumowych RPGAmaimon
The Original DiariesVampire Knight