Stwórca Admin
Tytuły : Właściciel forum Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny) Liczba postów : 1292 Data Dołączenia : 22/12/2018
| Temat: Kompani Pon 20 Maj 2019, 22:45 | |
| Strażnicy Równowagi są poniekąd zwierzętami, jednakże znacznie rozwiniętymi pod względem psychicznym. Z tego też powodu mogą oni posiadać za towarzyszy mniejsze, mniej inteligentne zwierzęta, które pełnią rolę kompanów bądź pupili. Taki towarzysz z pewnością zaspokaja potrzeby społeczne, ale niezbyt nadaje się do czynnej walki o równowagę w Zaświatach. Jak Zdobyć?Mogą być nagrodą za jakieś misje czy konkursy, można także przypadkiem natknąć się na zwierzę możliwe do oswojenia podczas polowań czy innych aktywności. Niemniej uchodzą raczej za coś stosunkowo rzadkiego. Dopuszczamy posiadanie startowego kompana, jeśli w Historii będzie zawarta o nim informacja, a cała historia będzie napisana na minimum 600 słów. Jakiego rodzaju są Kompani?Zważywszy na to, że sami Strażnicy są zwierzętami, dopuszczamy aby ich kompanami mogły być jedynie zwierzęta od nich mniejsze. Ponadto nie mogą to być stworzenia z Bestiariusza (Za wyjątkiem Niezwykłych Zwierząt, ale są one jako nagroda specjalna). Dopuszczone rodzaje kompanów to:
- Psowate mniejsze od Wilków (lisy, cyjony)
- Małe koty (rysie, oceloty)
- Ptaki
- Łasicowate (łasice, gronostaje, tchórze, borsuki)
- Bobry i gryzonie
- Magiczne, nietypowe i niezwykłe zwierzęta (unikalne i tylko jako nagroda)
Co daje Kompan?Właściwie poza towarzystwem i możliwościami fabularnymi to niewiele - dopuszczalne jest aby pomagały w fabularnych polowaniach czy zbieractwie, jednakże nie posiadają zbytnio zdolności bojowych (chociaż mogą walczyć w obronie własnej lub swojego właściciela) Można także je wykorzystać na wyprawach czy eventach, ale należy pamiętać, że MG nie ma obowiązku brania ich pod uwagę. Co jeszcze trzeba wiedzieć o Kompanach:
- Można mieć dowolną ilość Kompanów, ale podróżować można z tylko jednym bądź z dwoma w przypadku mniejszych zwierząt (małe ptaki, gryzonie). Pozostałe zwierzęta powinny znajdywać się w legowisku.
- Kompan może zginąć w wyniku odniesionych ran w czasie akcji fabularnych (polowania, wyprawy itp.)
- Jeśli Kompan przypuści atak na innego Strażnika, może zadać mu maksymalnie 10 pkt obrażeń (Rana lekka) na całą walkę, chyba, że w opisie Kompana umieszczona jest notka, że potrafi zadawać większe obrażenia. To ograniczenie nie dotyczy atakowania innych Kompanów.
- Magiczne, nietypowe Zwierzęta mogą posiadać specjalne zdolności, które można normalnie wykorzystywać na fabule w ograniczony sposób (zawarty w opisie mocy)
- Kompani w przeciwieństwie do Strażników nie są długowieczni, dlatego też zdychają ze starości. Jako, że na naszym forum upływ czasu jest mocno nieregularny, każdy Kompan żyje 6 realnym miesięcy (Pół roku). Wyjątkiem są Niezwykle Zwierzęta, których długość życia może być dłuższa (do max. 2 lat)
- Kompanów nie można rozmnażać, nawet jeśli posiada się samca i samice tego samego gatunku.
- Spis unikalnych Kompanów:
NeoraNiesamowicie tajemnicze stworzenia o kocich głowach, nogach zgrabnych jak u sarny, i długich, majestatycznych ogonach. Mierzą około 2 metry w kłębie, zaś ich futro przybiera barwę ciemnego turkusu, nakrapianego zielonymi plamami tu i ówdzie. Dawniej ich futro bioluminescencyjne świeciło w nocy, jednakże teraz nie ma cyklu dnia i nocy, dlatego też blask ich futra pojawia się tylko wtedy, kiedy zwierzę jest wystraszone bądź zdenerwowane. Neory zamieszkiwały kiedyś jaskinie przy morzach i oceanach, jednak teraz po rozpadzie przystosowały się do życia w gęstych lasach. Mają doskonały węch i wyczuwają magię, która w silniejszym natężeniu przywabia je jak ćmy do światła. Z natury są przebiegłe i zdystansowane. Umiejętność: Oślepiając swoim bioluminescencyjnym blaskiem, może pomóc Strażnikowi w ucieczce z porwania (użycie: raz na miesiąc) NytresBywają mylone z rybami, czasami nawet z wiwernami czy wężami morskimi. Wszystko przez ich specyficzny wygląd. Smoczy ale krótki łeb uzbrojony w ostre, zakrzywione i wystające zęby, pod brodą i na głowie mają pomarańczowe krezy (samice przeważnie mają je mniejsze niż samce) Na barkach wyrastają im szczątkowe skrzydła, zaś ich przednie i tylne kończyny są dość krótkie przez co Nytresy wręcz pełzają po ziemi niczym węże. Ich ciało pokrywa jedynie delikatna, szara w białe pasy skóra. Dorastają do około 1,5 metrów w kłębie a spotkać je można w okolicach zniszczonych wiosek i małych strumieni. Mają słaby wzrok, bardzo zły węch, ale za to świetny słuch, a ich ugryzienia powoduje, że rany na ciele szybciej się pogarszają. Umiejętność: Ugryzienie przyspiesza pogorszenie się rany o 14 dni (użycie: raz na 2 tygodnie) OniOsiąga około 1,8 metra wzrostu, ma koci i duży pysk, długi ogon, ogromne zielone oczy i czarne futro. Zdarzają się też osobniki albinosy o niebieskich oczach i szarej lub białej sierści, która do dzisiaj jest mocno pożądana przez ludzi gdyż świetnie ona chroni przed zimnem i jest też bardzo aksamitna w dotyku. Oni jest zwierzęciem płochliwym o naturze chochlika, jak tylko poczuje się pewniej to jego wrednym żartom nie ma końca. Można je spotkać w niewielkich grupach, najczęściej w jaskiniach gdzie niczym nietoperze wiszą pod sufitem. Są niesamowicie szybkie i skoczne, widzą też w ciemności oraz są w stanie usłyszeć małego gryzonia znajdującego się kilka metrów pod ziemią. Umiejętność: W poszukiwaniach składników może on znaleźć dodatkowo 1 składnik prosty, który wymaga maksymalnie 1h zbierania (użycie: raz na 2 miesiące) PeroPiękne, białe, przypominające sowy stworzenia. Niegdyś pojawiały się tylko na zimę, jednak po roztrzaskaniu przystosowały się do wiecznej "nocy" i braku śniegu. Nieduże, osiągają około 0,5 m wysokości i każdy osobnik jest biały. Samce mają brązowe oczy, samice zaś całkowicie czarne. Widzą na odległość 3 km, a zwinność jaką wykazują się podczas szybkiego lotu jest godna pozazdroszczenia. Nie boją się wyzwań, są odważne ale znają swoje ograniczenia. Nie są silne chociaż ich szpony są zabójcze dla mniejszych zwierząt. Najczęściej trzymają się w stadach liczących do 7 osobników, trzymają się gęstwiny drzew, gdzie łatwo mogą zgubić zagrożenie. Umiejętność: Zwiększa zręczność opiekuna w danej turze o 1 (użycie: raz na miesiąc). Mogą jednak zadać tylko 5 pkt obrażeń przez swoją niewielką siłę. SkeylarJego wzrost może mieć nawet i 4 metry w kłębie, przypomina fioletową wiwernę o czerwonych ślepiach i dużych, ostrych kolcach na grzbiecie. Samice posiadają też rogi na głowie, samce przeważnie ich nie mają. Ciało pokryte jest drobną łuską. Kiedy na świecie pojawiły się demony, Skeylar był uważany za jednego z nich (gdyż wcześniej nikt inny nie widział tych stworzeń), a przez swoje neutralne nastawienie, szybko stał się celem zuchwałych rycerzyków i łowców. Dopiero po jakimś czasie okazało się, że to nie demon ale było już za późno. Populacja Skeylarów drastycznie spadła, a one stały się bardzo agresywne i gwałtowne. Pojawiają się tylko podczas burzy i do dzisiaj nie wiadomo, gdzie mogą występować. Skeyler potrafi strzelać z pyska piorunami podobnie jak smok i jest na tyle silny, że może unieść w górę Taurusa i zrzucić go na skały. Umiejętność: Może zadać nawet 30 pkt obrażeń (Rana średnia) przeciwnikowi (użycie: raz na 3 miesiące) Uwagi: Każda postać może mieć tylko 1 Skeylar'a na całe swoje życie. Tylko 4 osoby jednocześnie mogą mieć Skylera za kompana + nie mogą mieć one wtedy innych kompanów. KoarachMierzące nawet 4,5 m w kłębie, silne bestie o szarym kolorze skóry. Potrafią jednak niczym mątwy, zmieniać zabarwienie ciała aby wtopić się w otoczenie. Są dość powolnymi drapieżnikami, które jednak potrafią zdobyć się na krótki zryw podczas polowania aby dopaść ofiarę. Mają twardą, trudną do uszkodzenia skórę. Bardzo lubią je Druidzi, ponieważ ślina Koarach ma właściwości leczące. Można je spotkać blisko siedzib ludzkich, gdzie łaszą się na jakieś resztki z ich jedzenia, są jednak trudne do uchwycenia właśnie przez ich zdolność zmiany zabarwienia i wtopienia się w otoczenie. Na co dzień łagodne, potrafią jednak szybko się zdenerwować i zaatakować swoimi piekielnie silnymi szczękami. Umiejętność: może przywrócić komuś 15 pkt. zdrowia (użycie: raz na miesiąc)
|
|