IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Domena Pustki

Go down 
AutorWiadomość
Stwórca
Admin
Admin
Stwórca


Tytuły : Właściciel forum
Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny)
Male Liczba postów : 1290
Data Dołączenia : 22/12/2018

Domena Pustki Empty

Domena Pustki Empty Domena Pustki

PisanieTemat: Domena Pustki   Domena Pustki EmptyWto 30 Kwi 2019, 11:45

Domena Pustki

Ponurak
Zawsze towarzyszy im złowroga aura, na którą odporni są tylko członkowie Domeny Pustki. Chociaż wydają się oni słabi zarówno fizycznie, jak i psychicznie, to ich skrywana charyzma potrafi wmówić innym wiele kłamstw i zniechęcić do działania. Wbrew nazwie nie są ponurzy, a bardziej skrywają swoje emocje pod maską neutralności.
Ścieżka Rozwoju:

Iluzjonista
Mistrz iluzji, który zsyła na swe ofiary wizje i mami je. Iluzjoniści zazwyczaj nie są silni fizycznie, jednakże nie potrzebują tego, gdyż mogą wpływać na zmysły i umysły innych istot, co może być równie - o ile nie bardziej - zgubne co rany fizyczne. Często bywają bardzo tajemniczy lub ekscentryczni.
Ścieżka Rozwoju:

Psionik
Władcy umysłu, który nie ma przed nimi tajemnic. Ich wiedza przeraża wszystkich bo mogą ją wykorzystać w wyjątkowo okrutny sposób. Na szczęście zwykle fizycznie nie są zbyt silni, gdyż nie mają czasu trenować swych ciał.
Ścieżka Rozwoju:

Strzyga/Strzygon
Z charakteru niezwykle wredne i zakłamane, zwykle występują w żeńskiej formie, ale także i samce mogą posiadać tę rangę. Cecha która wyróżnia Strzygi to blade, często zgniłozielone umaszczenie ciała oraz generowanie lekkiej mgły wokół siebie. Jednakże to czego wszyscy najbardziej powinni się obawiać to ich zęby, gdyż skrywany jest w nich jad, niosący szaleństwo.
Ścieżka Rozwoju:

Cień
Kiedy zapada mrok, ich moce aktywują się w pełni. Ich przybycie zwiastuje strach i rozlew krwi, uwielbiają terroryzować słabszych od siebie i skrywać się w cieniu, który oddaje im swoje moce. Mało kto chce mieć z nimi do czynienia.
Ścieżka Rozwoju:

6★

Zmierzch (3) - Jest to wyższa forma Cieni, która ma znacznie rozwinięte moce związane z przywoływaniem mroku. I to właśnie w ciemnościach czują się najlepiej i są najsilniejsi - dlatego unikają światła jak ognia.

  • Doskonałe widzenie w ciemnościach
  • Zesłanie Mroku - Cały temat spowija nieprzenikniona ciemność w której mogą poruszać się tylko członkowie Domeny Pustki. Wszelkie ataki wymierzone w nich są nieskuteczne, podczas gdy sami mogą atakować bez przeszkód. Mrok panuje przez 2 tury. Użyć: 1/miesiąc
  • Cięcie Mroku - gdy panuje ciemność może wykonać silny atak cięcia, który zadaje wybranemu celowi 30 pkt obrażeń. Użyć: 1/miesiąc


Upiór (1)
Istoty o ponurym wyglądzie, często przerażającym. Posiadają długie kły, choć zdarza się, że mają nie tylko wydłużone kły, ale także mają drugi rząd wszystkich zębów. Najlepiej czują się w ciemnych miejscach. Mówi się, że barwa ich krwi jest czarna.

  • Odporność na trucizny
  • Kły Jadowe - Fizyczny atak polegający na zatopieniu w celu swych kłów i wstrzyknięciu mu jadu. Ofiara otrzymuje 10 punktów obrażeń na każdy swój post. Jad przestaje działać po 5 postach (odebraniu 50 punktów życia). Można wcześniej zniwelować jego działanie dzięki Antidotum. Użyć: 1/miesiąc
  • Przyzwanie Cieniostwora - Upiór powołuje cienie do życia, nadając im fizyczną formę wedle swego życzenia. Może przyzwać tylko jednego Cieniostwora naraz, ale może wybrać jego postać:
    - Cieniostwór latający - Posiada skrzydła i jest zwinny, za to nie ma rozwiniętej siły.
    - Cieniostwór lądowy - masywny i silny, za to niezbyt zwinny.
    Przyzwana istota staje się na powrót zwykłymi cieniami po 2 turach. Użyć: 1/miesiąc


Pożeracz Snów (1) - ta abominacja wygląda jak wyciągnięta z najgorszego koszmaru sennego... Tymczasem jest jak najbardziej realna. Ich wygląd przeraża, jednakże nadal najpotężniejsze ze swych mocy ujawniają po wkroczeniu do czyjegoś snu. Czyli twierdzisz, że łatwą kontrą na nich jest po prostu nie spanie? Cóż, jeśli sam nie zaśniesz, Pożeracz Snów cię do tego zmusi!

  • Odporny na Uśpienie
  • Uśpienie - kiedy Pożeracz Snów kogoś dotknie, może wprowadzić go natychmiast w stan głębokiego snu. Ofiary nie można z niego wybudzić w żaden sposób. Trwa 2 tury, Użyć: 2/miesiąc
  • Koszmarna Pożywka - kiedy ktoś śpi w bezpośrednim pobliżu Pożeracza Snów, może on wkroczyć do jego snu, wykradając z niego wszelkie marzenia senne. Gdy to robi jest niewrażliwy na obrażenia i regeneruje 40 pkt zdrowia. Pożerając marzenia senne zastępuje je koszmarami. Trwa 1 turę. Użyć: 1/miesiąc


Zniekształcony (1) - przebiegli, którym nie można ufać... Potrafią wcielać się w rolę innych, są doskonałymi manipulatorami, którzy wiedzą jak wykorzystywać słowa i swoją moc aby dopełnić swoje cele.

  • Kradzież Tożsamości - może przemienić się w dowolną inną istotę nadprzyrodzoną, kradnąc jej tożsamość. Wygląda jak ona, mówi jak ona i także posiada jej moce, które może używać na takich samych zasadach co ona. Przemiana trwa 24h, a Zniekształcony musi widzieć przynajmniej raz w życiu tego w kogo chce się przemienić. Wykorzystane moce przez Zniekształconego nie zużywają użyć "oryginału". W podpisie należy jasno umieścić informacje w kogo jest się przemienionym i do kiedy trwa przemiana. Użyć: 1/miesiąc


Przydomki Mocy:

Lista dodatkowych zdolności do wyboru na 5★:
Powrót do góry Go down
 
Domena Pustki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Zaświaty :: Organizacja :: Biblioteka Przedwiecznych :: Wykaz Rang-
Skocz do:  
Forum chronione prawami autorskimi.
Illegal use of your images? Contact via PM here. Niektóre kody zostały zaczerpnięte z tej strony.

HogwartDreamStrefa Forumowych RPGAmaimon
The Original DiariesVampire Knight