Stwórca Admin
Tytuły : Właściciel forum Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny) Liczba postów : 1290 Data Dołączenia : 22/12/2018
| Temat: Domena Pustki Wto 30 Kwi 2019, 11:45 | |
| Domena PustkiPonurak Zawsze towarzyszy im złowroga aura, na którą odporni są tylko członkowie Domeny Pustki. Chociaż wydają się oni słabi zarówno fizycznie, jak i psychicznie, to ich skrywana charyzma potrafi wmówić innym wiele kłamstw i zniechęcić do działania. Wbrew nazwie nie są ponurzy, a bardziej skrywają swoje emocje pod maską neutralności. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Melancholia - poprzez kontakt wzrokowy mogą u kogoś wywołać melancholię czyli uczucie beznadziejności, braku motywacji i chęci do działania. Ofiara tym samym nie ma ochoty wykonywać żadnej akcji przez 1 turę i porzuca aktualnie wykonywaną. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Melancholia - poprzez kontakt wzrokowy mogą u kogoś wywołać melancholię czyli uczucie beznadziejności, braku motywacji i chęci do działania. Ofiara tym samym nie ma ochoty wykonywać żadnej akcji przez 1 turę i porzuca aktualnie wykonywaną. Użyć: 2/miesiąc
3★
- Melancholia - poprzez kontakt wzrokowy mogą u kogoś wywołać melancholię czyli uczucie beznadziejności, braku motywacji i chęci do działania. Ofiara tym samym nie ma ochoty wykonywać żadnej akcji przez 2 tury i porzuca aktualnie wykonywaną. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Melancholia - poprzez kontakt wzrokowy mogą u kogoś wywołać melancholię czyli uczucie beznadziejności, braku motywacji i chęci do działania. Ofiara tym samym nie ma ochoty wykonywać żadnej akcji przez 2 tury i porzuca aktualnie wykonywaną. Użyć: 3/miesiąc
5★
- Ich charyzmatyczna mowa ułatwia im manipulowanie innymi (działa głównie na NPC)
- Melancholia - poprzez kontakt wzrokowy mogą u kogoś wywołać melancholię czyli uczucie beznadziejności, braku motywacji i chęci do działania. Ofiara tym samym nie ma ochoty wykonywać żadnej akcji przez 3 tury i porzuca aktualnie wykonywaną. Użyć: 3/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
IluzjonistaMistrz iluzji, który zsyła na swe ofiary wizje i mami je. Iluzjoniści zazwyczaj nie są silni fizycznie, jednakże nie potrzebują tego, gdyż mogą wpływać na zmysły i umysły innych istot, co może być równie - o ile nie bardziej - zgubne co rany fizyczne. Często bywają bardzo tajemniczy lub ekscentryczni. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Wizje - Wpływa na zmysły przeciwnika, wywołując błogie, lub - zależnie od woli Iluzjonisty - przerażające wizje. W obu przypadkach przeciwnik nie jest w stanie wykonać żadnego ruchu przez 1 turę. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Hipnoza - Iluzjonista hipnotyzuje swego przeciwnika przy pomocy wizji i może wydać mu jedno polecenie zgodne z zasadami statusu. Użyć: 1/miesiąc
3★
- Hipnoza - Iluzjonista hipnotyzuje swego przeciwnika przy pomocy wizji i może wydać mu jedno polecenie zgodne z zasadami statusu. Użyć: 2/miesiąc, minimum tygodniowy odstęp by móc użyć ponownie na tym samym przeciwniku
4★
- Hipnoza - Iluzjonista hipnotyzuje swego przeciwnika przy pomocy wizji i może wydać mu dwa polecenia (jedno na post) zgodne z zasadami statusu. Użyć: 2/miesiąc, minimum tygodniowy odstęp by móc użyć ponownie na tym samym przeciwniku
5★
- Odporność na hipnozę (ale nie opętanie)
- Hipnoza - Iluzjonista hipnotyzuje swego przeciwnika przy pomocy wizji i może wydać mu dwa polecenia (jedno na post) zgodne z zasadami statusu. Użyć: 2/miesiąc, minimum tygodniowy odstęp by móc użyć ponownie na tym samym przeciwniku
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Psionik Władcy umysłu, który nie ma przed nimi tajemnic. Ich wiedza przeraża wszystkich bo mogą ją wykorzystać w wyjątkowo okrutny sposób. Na szczęście zwykle fizycznie nie są zbyt silni, gdyż nie mają czasu trenować swych ciał. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Blokada Umysłu - Psionik wysyła niewidzialną fale psioniczną w stronę jednego celu, blokując mu używanie wszelkich mocy. Blokada trwa 1 turę i działa tylko na cel będący w tym samym temacie co Psionik - jeśli ofiara opuści temat, efekt mocy przestaje natychmiast działać. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Blokada Umysłu - Psionik wysyła niewidzialną fale psioniczną w stronę jednego celu, blokując mu używanie wszelkich mocy. Blokada trwa 1 turę i działa tylko na cel będący w tym samym temacie co Psionik - jeśli ofiara opuści temat, efekt mocy przestaje natychmiast działać. Użyć: 2/miesiąc
3★
- Blokada Umysłu - Psionik wysyła niewidzialną fale psioniczną w stronę jednego celu, blokując mu używanie wszelkich mocy. Blokada trwa 2 tury i działa tylko na cel będący w tym samym temacie co Psionik - jeśli ofiara opuści temat, efekt mocy przestaje natychmiast działać. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Blokada Umysłu - Psionik wysyła niewidzialną fale psioniczną w stronę jednego celu, blokując mu używanie wszelkich mocy. Blokada trwa 2 tury i działa tylko na cel będący w tym samym temacie co Psionik - jeśli ofiara opuści temat, efekt mocy przestaje natychmiast działać. Użyć: 3/miesiąc
5★
- Odporność na hipnozę (ale nie opętanie)
- Blokada Umysłu - Psionik wysyła niewidzialną fale psioniczną w stronę jednego celu, blokując mu używanie wszelkich mocy. Blokada trwa 2 tury i działa tylko na cel będący w tym samym temacie co Psionik - jeśli ofiara opuści temat, efekt mocy przestaje natychmiast działać. Użyć: 3/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Strzyga/Strzygon Z charakteru niezwykle wredne i zakłamane, zwykle występują w żeńskiej formie, ale także i samce mogą posiadać tę rangę. Cecha która wyróżnia Strzygi to blade, często zgniłozielone umaszczenie ciała oraz generowanie lekkiej mgły wokół siebie. Jednakże to czego wszyscy najbardziej powinni się obawiać to ich zęby, gdyż skrywany jest w nich jad, niosący szaleństwo. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Utrata Zmysłów - gdy kogoś ugryzie, potrafi pozbawić ofiarę wszelkich zmysłów. Statystyka Percepcji spada do 0. Efekt utrzymuje się przez 1 turę. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Utrata Zmysłów - gdy kogoś ugryzie, potrafi pozbawić ofiarę wszelkich zmysłów. Statystyka Percepcji spada do 0, ponadto ofiara zostaje oślepiona. Oba efekty utrzymują się przez 1 turę. Użyć: 1/miesiąc
3★
- Utrata Zmysłów - gdy kogoś ugryzie, potrafi pozbawić ofiarę wszelkich zmysłów. Statystyka Percepcji spada do 0, ponadto ofiara zostaje oślepiona. Oba efekty utrzymują się przez 1 turę. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Utrata Zmysłów - gdy kogoś ugryzie, potrafi pozbawić ofiarę wszelkich zmysłów. Statystyka Percepcji spada do 0, ponadto ofiara zostaje oślepiona. Oba efekty utrzymują się przez 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
5★
- Odporność na Uśpienie.
- Utrata Zmysłów - gdy kogoś ugryzie, potrafi pozbawić ofiarę wszelkich zmysłów. Statystyka Percepcji spada do 0, ponadto ofiara zostaje oślepiona. Oba efekty utrzymują się przez 2 tury. Użyć: 3/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Cień Kiedy zapada mrok, ich moce aktywują się w pełni. Ich przybycie zwiastuje strach i rozlew krwi, uwielbiają terroryzować słabszych od siebie i skrywać się w cieniu, który oddaje im swoje moce. Mało kto chce mieć z nimi do czynienia. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Kroczący w cieniu - może ukryć się w cieniu dowolnej osoby, przejmując nad nim kontrolę. Będąc w nim skryty jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia, a także ofiara nie jest świadoma posiadania "pasożyta". Działa przez 2 tury. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Kroczący w cieniu - może ukryć się w cieniu dowolnej osoby, przejmując nad nim kontrolę. Będąc w nim skryty jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia, a także ofiara nie jest świadoma posiadania "pasożyta". Działa przez 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
3★
- Kroczący w cieniu - może ukryć się w cieniu dowolnej osoby, przejmując nad nim kontrolę. Może wtedy zadać ofierze 7 pkt obrażeń. Będąc w nim skryty jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia, a także ofiara nie jest świadoma posiadania "pasożyta". Działa przez 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Kroczący w cieniu - może ukryć się w cieniu dowolnej osoby, przejmując nad nim kontrolę. Może wtedy zadać ofierze 10 pkt obrażeń. Będąc w nim skryty jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia, a także ofiara nie jest świadoma posiadania "pasożyta". Działa przez 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
5★
- Doskonale widzą w ciemnościach.
- Kroczący w cieniu - może ukryć się w cieniu dowolnej osoby, przejmując nad nim kontrolę. Może wtedy zadać ofierze 10 pkt obrażeń. Będąc w nim skryty jest niewrażliwy na wszelkie obrażenia, a także ofiara nie jest świadoma posiadania "pasożyta". Działa przez 2 tury. Użyć: 3/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
6★ Zmierzch (3) - Jest to wyższa forma Cieni, która ma znacznie rozwinięte moce związane z przywoływaniem mroku. I to właśnie w ciemnościach czują się najlepiej i są najsilniejsi - dlatego unikają światła jak ognia.
- Doskonałe widzenie w ciemnościach
- Zesłanie Mroku - Cały temat spowija nieprzenikniona ciemność w której mogą poruszać się tylko członkowie Domeny Pustki. Wszelkie ataki wymierzone w nich są nieskuteczne, podczas gdy sami mogą atakować bez przeszkód. Mrok panuje przez 2 tury. Użyć: 1/miesiąc
- Cięcie Mroku - gdy panuje ciemność może wykonać silny atak cięcia, który zadaje wybranemu celowi 30 pkt obrażeń. Użyć: 1/miesiąc
Upiór (1) Istoty o ponurym wyglądzie, często przerażającym. Posiadają długie kły, choć zdarza się, że mają nie tylko wydłużone kły, ale także mają drugi rząd wszystkich zębów. Najlepiej czują się w ciemnych miejscach. Mówi się, że barwa ich krwi jest czarna.
- Odporność na trucizny
- Kły Jadowe - Fizyczny atak polegający na zatopieniu w celu swych kłów i wstrzyknięciu mu jadu. Ofiara otrzymuje 10 punktów obrażeń na każdy swój post. Jad przestaje działać po 5 postach (odebraniu 50 punktów życia). Można wcześniej zniwelować jego działanie dzięki Antidotum. Użyć: 1/miesiąc
- Przyzwanie Cieniostwora - Upiór powołuje cienie do życia, nadając im fizyczną formę wedle swego życzenia. Może przyzwać tylko jednego Cieniostwora naraz, ale może wybrać jego postać:
- Cieniostwór latający - Posiada skrzydła i jest zwinny, za to nie ma rozwiniętej siły. - Cieniostwór lądowy - masywny i silny, za to niezbyt zwinny. Przyzwana istota staje się na powrót zwykłymi cieniami po 2 turach. Użyć: 1/miesiąc
Pożeracz Snów (1) - ta abominacja wygląda jak wyciągnięta z najgorszego koszmaru sennego... Tymczasem jest jak najbardziej realna. Ich wygląd przeraża, jednakże nadal najpotężniejsze ze swych mocy ujawniają po wkroczeniu do czyjegoś snu. Czyli twierdzisz, że łatwą kontrą na nich jest po prostu nie spanie? Cóż, jeśli sam nie zaśniesz, Pożeracz Snów cię do tego zmusi!
- Odporny na Uśpienie
- Uśpienie - kiedy Pożeracz Snów kogoś dotknie, może wprowadzić go natychmiast w stan głębokiego snu. Ofiary nie można z niego wybudzić w żaden sposób. Trwa 2 tury, Użyć: 2/miesiąc
- Koszmarna Pożywka - kiedy ktoś śpi w bezpośrednim pobliżu Pożeracza Snów, może on wkroczyć do jego snu, wykradając z niego wszelkie marzenia senne. Gdy to robi jest niewrażliwy na obrażenia i regeneruje 40 pkt zdrowia. Pożerając marzenia senne zastępuje je koszmarami. Trwa 1 turę. Użyć: 1/miesiąc
Zniekształcony (1) - przebiegli, którym nie można ufać... Potrafią wcielać się w rolę innych, są doskonałymi manipulatorami, którzy wiedzą jak wykorzystywać słowa i swoją moc aby dopełnić swoje cele.
- Kradzież Tożsamości - może przemienić się w dowolną inną istotę nadprzyrodzoną, kradnąc jej tożsamość. Wygląda jak ona, mówi jak ona i także posiada jej moce, które może używać na takich samych zasadach co ona. Przemiana trwa 24h, a Zniekształcony musi widzieć przynajmniej raz w życiu tego w kogo chce się przemienić. Wykorzystane moce przez Zniekształconego nie zużywają użyć "oryginału". W podpisie należy jasno umieścić informacje w kogo jest się przemienionym i do kiedy trwa przemiana. Użyć: 1/miesiąc
- Przydomki Mocy:
Aegyptus - tajemnica Assamici - zabójstwo Arhane - skażenie Brujah - prymitywność Ferlene - niedoskonałość Gangrel - dzikość Giovanni - nieumarłość Lasombra - straż Malkavian - szaleństwo Nosferatu - obrzydlistwo Ravnos - oszustwo Salubri - manipulacja Toreador - degeneracja Tremere - mrok Tzimisce - przekleństwo Ventrue - pycha
- Lista dodatkowych zdolności do wyboru na 5★:
- Zniknięcie - Kiedy wchodzi lub wychodzi z tematu to może aktywować tę moc, która daje mu niewidzialność do kolejnej tury. Efekt znika także kiedy przypuści atak, który zadaje bonusowe 20 dmg. Użyć: 2/miesiąc.
- Wizje Szaleństwa - wywołuje omamy wzrokowe i słuchowe. Zwykle ofiara widzi widma (nie raz osobników zmarłych), które mówią do niego bądź pół materialne potwory, chcące go skrzywdzić. Wizje działają przez 2 tury i rozprasza on ofiarę, nie pozwalając jej na wykonywanie akcji obronnych ani ofensywnych. Użyć: 2/miesiąc
- Wyssanie Życia - Poprzez bliski, bezdotykowy kontakt może wyssać celowi do 20 pkt zdrowia, które zregenerują jego zdrowie. Wyssanie jest widoczne poprzez cieniutką, szkarłatną linię, która łączy używającego mocy z ofiarą. Użyć: 2/miesiąc
- Widmowe Klony - klonuje swą postać, tworząc iluzje znacznej przewagi liczebnej. Widma nie są realne, jednakże skutecznie uniemożliwiają wymierzenie ataku w prawdziwą postać. Sam używający może wymierzać ataki bez konsekwencji. Moc działa przez 2 posty. Użyć: 2/miesiąc
|
|