Stwórca Admin
Tytuły : Właściciel forum Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny) Liczba postów : 1289 Data Dołączenia : 22/12/2018
| Temat: Domena Ładu Wto 30 Kwi 2019, 11:43 | |
| Domena ŁaduSzron Zawsze obecny przy nich jest chłód, delikatny wprawdzie, ale powodujący, że szron pojawia się na liściach roślin, a także na sierści tych, którzy przebywają blisko nich - skąd także ich nazwa. Zwykle są milczący i nie okazują swoich uczuć, mając przysłowiowe "serce z lodu". Oczywistym jest, że panują nad lodem, chociaż ich początkowe zdolności nie należą do zbyt potężnych - te jednak stają się znacznie silniejsze z czasem. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Zimny Dotyk - gdy kogoś dotkną, to zadają mu 7 obrażeń od zimna. Jeśli zostanie dotknięta postać, która jest przemoczona, zamarza na 1 turę. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Zimny Dotyk - gdy kogoś dotkną, to zadają mu 10 obrażeń od zimna. Jeśli zostanie dotknięta postać, która jest przemoczona, zamarza na 2 tury. Użyć: 1/miesiąc
3★
- Zimny Dotyk - gdy kogoś dotkną, to zadają mu 10 obrażeń od zimna. Jeśli zostanie dotknięta postać, która jest przemoczona, zamarza na 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Zimny Dotyk - gdy kogoś dotkną, to zadają mu 15 obrażeń od zimna. Jeśli zostanie dotknięta postać, która jest przemoczona, zamarza na 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
5★
- Odporność na Chłód - są odporni na chłód, nie można ich także zamrozić.
- Zimny Dotyk - gdy kogoś dotkną, to zadają mu 15 obrażeń od zimna i zamrażają na 2 tury. Użyć: 2/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Eon Trudno pojąć ich moce, często sami nie potrafią ich zrozumieć, bowiem są związani z tajemniczą magią czasu. Z jednej strony bardzo mocno odczuwają jego upływ, przez co stają się często impulsywni oraz gwałtowni. Z drugiej, potrafią być całkowicie zdystansowani, jakby znaleźli się poza daną chwilą. Skrywają wielki potencjał magiczny, którego wybudzenie zwykle trwa setki lat. Muszą ciągle odkrywać tajemnice własnej mocy i uczyć się nad nią panować. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Fazowy Skok - aktywacja tej zdolności teleportuje używającego w losowe miejsce, w obrębie tego samego tematu. Używane w trakcie walki jest traktowane jako unik, który jednak nie zawsze może się udać. Użyte w trakcie porwania albo bycia więzionym pozwala się uwolnić. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Fazowy Skok - aktywacja tej zdolności teleportuje używającego w losowe miejsce, w obrębie tego samego tematu. Używane w trakcie walki jest traktowane jako unik, który jednak nie zawsze może się udać. Użyte w trakcie porwania albo bycia więzionym pozwala się uwolnić. Użyć: 2/miesiąc
3★
- Fazowy Skok - aktywacja tej zdolności teleportuje używającego w losowe miejsce, w obrębie tego samego tematu. Używane w trakcie walki jest traktowane jako unik, który jednak nie zawsze może się udać. Użyte w trakcie porwania albo bycia więzionym pozwala się uwolnić. Użyć: 3/miesiąc
4★
- Fazowy Skok - aktywacja tej zdolności teleportuje używającego w losowe miejsce, w obrębie tego samego tematu. Używane w trakcie walki jest traktowane jako unik, który jednak nie zawsze może się udać. Użyte w trakcie porwania albo bycia więzionym pozwala się uwolnić. Jeśli w trakcie użycia kogoś się dotyka, teleportuje się on razem z używającym. Użyć: 3/miesiąc
5★
- Lunarna Ochrona - jest odporny na magię z Dziedziny Bytu, także jest odporny na moce pozostałych członków Domeny Ładu. Pasywna
- Fazowy Skok - aktywacja tej zdolności teleportuje używającego w losowe miejsce, w obrębie tego samego tematu. Używane w trakcie walki jest traktowane jako unik, który jednak nie zawsze może się udać. Użyte w trakcie porwania albo bycia więzionym pozwala się uwolnić. Jeśli w trakcie użycia kogoś się dotyka, teleportuje się on razem z używającym. Użyć: 3/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Wróżbita Posiedli oni dar czytania przyszłości z gwiazd. Zwykle przez znajomość przyszłości są smętni i wiecznie zaniepokojeni, mówią zagadkami albo milczą. Chociaż nie są zbyt towarzyscy to jednak w Domenie są bardzo szanowani. W czasach trwogi często na ich barki spada pocieszanie wątpiących - chociaż przyszłość nie raz bywa bezlitosna. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Mignięcia Przyszłości - raz na jakiś czas postać otrzymuje znaki i mignięcia zdarzeń, które mają się dopiero zdarzyć. Zdolność trudno kontrolować, czasem także w snach Wróżbity może on zobaczyć przyszłość. Moc fabularna.
2★
- Mignięcia Przyszłości - raz na jakiś czas postać otrzymuje znaki i mignięcia zdarzeń, które mają się dopiero zdarzyć. Zdolność trudno kontrolować, czasem także w snach Wróżbity może on zobaczyć przyszłość. Moc fabularna.
3★
- Mignięcia Przyszłości - raz na jakiś czas postać otrzymuje znaki i mignięcia zdarzeń, które mają się dopiero zdarzyć. Zdolność trudno kontrolować, czasem także w snach Wróżbity może on zobaczyć przyszłość. Moc fabularna.
- Przewidywanie Przyszłości - po użyciu tejże zdolności, Wróżbita przewiduje następny ruch przeciwnika co pozwala mu na jego uniknięcie, nieważne czy to zwykły atak czy użycie mocy (w tym przypadku atakujący traci użycie pomimo chybienia). Użyć: 1/miesiąc
4★
- Mignięcia Przyszłości - raz na jakiś czas postać otrzymuje znaki i mignięcia zdarzeń, które mają się dopiero zdarzyć. Zdolność trudno kontrolować, czasem także w snach Wróżbity może on zobaczyć przyszłość. Moc fabularna.
- Przewidywanie Przyszłości - po użyciu tejże zdolności, Wróżbita przewiduje następny ruch przeciwnika co pozwala mu na jego uniknięcie, nieważne czy to zwykły atak czy użycie mocy (w tym przypadku atakujący traci użycie pomimo chybienia). Użyć: 2/miesiąc
5★
- Mignięcia Przyszłości - raz na jakiś czas postać otrzymuje znaki i mignięcia zdarzeń, które mają się dopiero zdarzyć. Zdolność trudno kontrolować, czasem także w snach Wróżbity może on zobaczyć przyszłość. Moc fabularna.
- Przewidywanie Przyszłości - po użyciu tejże zdolności, Wróżbita przewiduje następny ruch przeciwnika co pozwala mu na jego uniknięcie, nieważne czy to zwykły atak czy użycie mocy (w tym przypadku atakujący traci użycie pomimo chybienia). Użyć: 2/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
Lunarny Bard Mają zabawiać członków swojej Domeny i dodawać im otuchy. Zwykle nie biorą czynnego udziału w starciach, jednakże w obronie własnej potrafią wykorzystać swój talent do zdezorientowania przeciwnika. Zwykle wszechstronnie uzdolnieni artystycznie, nie tylko potrafią tańczyć, ale także śpiewać bądź malować. Znani są także z opowiadania licznych legend i bajek, które pozwalają zachować tradycje. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Opowieść Barda - może opowiedzieć innym historię, mit czy legendę zmyśloną przez siebie. Każdy kto ją usłyszy zostanie nagrodzony 1 PD. Opowieść musi mieć min. 100 słów długości, ponadto to Bard powinien złożyć grupowy raport, w którym zawrze wszystkie postacie uczestniczące. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Opowieść Barda - może opowiedzieć innym historię, mit czy legendę zmyśloną przez siebie. Każdy kto ją usłyszy zostanie nagrodzony 1 PD. Opowieść musi mieć min. 100 słów długości, ponadto to Bard powinien złożyć grupowy raport, w którym zawrze wszystkie postacie uczestniczące. Użyć: 1/miesiąc
- Szaleńcza Pieśń - w obliczu zagrożenia wykonuje szybką, rytmiczną pieśń bądź melodie, która przytępia zmysły każdego kto ją słyszy i otumania, przez co ci nie mogą wykonać aktu przemocy przez 2 tury. Blokuje moce tylko ofensywne. Użyć: 1/miesiąc
3★
- Opowieść Barda - może opowiedzieć innym historię, mit czy legendę zmyśloną przez siebie. Każdy kto ją usłyszy zostanie nagrodzony 1 PD. Opowieść musi mieć min. 100 słów długości, ponadto to Bard powinien złożyć grupowy raport, w którym zawrze wszystkie postacie uczestniczące. Użyć: 1/miesiąc
- Szaleńcza Pieśń - w obliczu zagrożenia wykonuje szybką, rytmiczną pieśń bądź melodie, która przytępia zmysły każdego kto ją słyszy i otumania, przez co ci nie mogą wykonać aktu przemocy przez 2 tury. Blokuje moce tylko ofensywne. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Opowieść Barda - może opowiedzieć innym historię, mit czy legendę zmyśloną przez siebie. Każdy kto ją usłyszy zostanie nagrodzony 1 PD. Opowieść musi mieć min. 100 słów długości, ponadto to Bard powinien złożyć grupowy raport, w którym zawrze wszystkie postacie uczestniczące. Użyć: 2/miesiąc
- Szaleńcza Pieśń - w obliczu zagrożenia wykonuje szybką, rytmiczną pieśń bądź melodie, która przytępia zmysły każdego kto ją słyszy i otumania, przez co ci nie mogą wykonać aktu przemocy przez 2 tury. Blokuje moce tylko ofensywne. Użyć: 3/miesiąc
5★
- Lunarna Ochrona - jest odporny na magię z Dziedziny Bytu, także jest odporny na moce pozostałych członków Domeny Ładu. Pasywna
- Opowieść Barda - może opowiedzieć innym historię, mit czy legendę zmyśloną przez siebie. Każdy kto ją usłyszy zostanie nagrodzony 1 PD. Opowieść musi mieć min. 100 słów długości, ponadto to Bard powinien złożyć grupowy raport, w którym zawrze wszystkie postacie uczestniczące. Użyć: 2/miesiąc
- Szaleńcza Pieśń - w obliczu zagrożenia wykonuje szybką, rytmiczną pieśń bądź melodie, która przytępia zmysły każdego kto ją słyszy i otumania, przez co ci nie mogą wykonać aktu przemocy przez 2 tury. Blokuje moce tylko ofensywne. Użyć: 3/miesiąc
KonstelacjaGdy jedni zajmują się czytaniem przyszłości z gwiazd, oni czerpią z nich swoją siłę. Na dowód tego po uzyskaniu tej rangi na ich ciałach pojawiają się delikatnie świecące punkty imitujące gwiazdozbiory. Z czasem uczą się coraz lepiej wykorzystywać kosmiczną energię płynącą z Otchłani, dzięki której wzmacniają swoje własne zdolności telekinetyczne. W Domenie Ładu są uznawani za najbardziej zdeterminowanych, jeśli chodzi o utrzymywanie równowagi w świecie. - Ścieżka Rozwoju:
1★
- Gwiezdny Pył - Forma telekinezy objawiająca się migoczącym pyłem wokół złapanej osoby. Zatrzymuje w miejscu na jedną turę. Użyć: 1/miesiąc
2★
- Gwiezdny Pył - Forma telekinezy objawiająca się migoczącym pyłem wokół złapanej osoby. Zatrzymuje w miejscu na jedną turę. Nacisk na ciało zadaje 7 obrażeń. Użyć: 1/miesiąc
3★
- Gwiezdny Pył - Forma telekinezy objawiająca się migoczącym pyłem wokół złapanej osoby. Zatrzymuje w miejscu na jedną turę. Nacisk na ciało zadaje 7 obrażeń. Użyć: 2/miesiąc
4★
- Gwiezdny Pył - Forma telekinezy objawiająca się migoczącym pyłem wokół złapanej osoby. Zatrzymuje w miejscu na jedną turę. Nacisk na ciało zadaje 10 obrażeń. Użyć: 2/miesiąc
5★
- Lunarna Ochrona - jest odporny na magię z Dziedziny Bytu, także jest odporny na moce pozostałych członków Domeny Ładu. Pasywna
- Gwiezdny Pył - Forma telekinezy objawiająca się migoczącym pyłem wokół złapanej osoby. Zatrzymuje w miejscu maksymalnie 2 cele na jedną turę. Nacisk na ciało zadaje 15 obrażeń. Użyć: 2/miesiąc
- Miejsce na dodatkową moc z listy/wymyśloną przez siebie (wymaga akceptacji administracji)
6★ Król/owa Śniegu (2) Władcy lodu, śniegu, zimna - i choć w Zaświatach nie ma pór roku, sami są w stanie wywoływać śnieżycę przy pomocy swych mocy, choć tylko na niedużym obszarze i na niedługi czas. Podobnie jak Szrony otacza ich aura zimna, a tam gdzie stąpają (i gdzie temperatura im na to pozwala) pojawia się szron.
- Odporność na chłód i zamrożenie
- Burza Śnieżna - Król/owa Śniegu wywołuje intensywną burzę śnieżną w okolicy (w całym temacie), która trwa 3 tury. Na ten czas percepcja każdego z wyjątkiem Króla/Królowej Śniegu spada o 1 punkt. Jeśli ktoś był przemoczony, to zamarza na czas trwania burzy. Użyć: 1/miesiąc
- Przyzwanie Lodowego Golema - Król/owa Śniegu przy pomocy swej mocy tworzy lodowego golema, a istota ta wspiera swego stwórcę w walce lub w innych zadaniach. Golem jest bardzo silny i wytrzymały, jednak powolny. Potrafi jednak strzelać magicznymi lodowymi kulami, które przy trafieniu mają szansę na zamrożenie celu (30%). Bardzo wrażliwy na ogień. Czas przyzwania: 3 tury. Użyć: 1/miesiąc.
Plejada (3) - uczeni najwyższej rangi, którzy oddali swoje życie aby badać niebo i ciała niebieskie na nim widoczne. Chociaż nie są wojownikami to wiedza tajemna jaką posiedli daje im duże pole do popisu w starciach z wrogami z innych Domen.
- Zwierciadło - po aktywowaniu tej mocy następna moc wymierzona w Plejadę zostanie odbita w stronę rzucającego z tą samą efektywnością. Użyć: 1/miesiąc
- Kradzież Mocy - Plejada może wykraść użycie jeden mocy dowolnej istocie będącej w tym samym temacie. Nie może sam użyć mocy której użycie wykradnie, a aktywacja tej zdolności zabiera Plejadzie 20 pkt zdrowia. Użyć: 1/miesiąc
Pulsar (1) - to uosobienie mocy kosmicznej, mgławic w których znajdują się gwiazdy i planety. Posiadacze tej rangi posiadają granatowy kryształ na czole, który daje im potężne moce. Gdy Pulsar zamyka swe oczy, otwiera kryształ, który czuwa nad okolicą i nie daje się zaskoczyć.
- Czujność - Pulsara nie da się zaskoczyć w żaden sposób, przez co wszelkie moce opierające się na ataku z zaskoczenia na niego nie działają. Ponadto Pulsar widzi istoty niewidzialne, jeśli sam zamknie swoje oczy i odda się mocy kryształu. Pasywna
- Głębokie Widzenie - Jeśli ktoś spojrzy w aktywny kryształ Pulsara, zapadnie w głęboki sen na 2 tury z którego nie będzie mógł zostać w żaden sposób wybudzony. Ofierze będą się śnić trudne do zrozumienia obrazy z jej przeszłości - nawet jeśli osobiście jej nie pamięta. Użyć: 1/miesiąc
- Duch Równowagi - jeśli Pulsar toczy walkę 1v1 i ma mniej punktów zdrowia niż przeciwnik, może jednorazowo wezwać moc kryształu aby ten wsparł go. Kryształ wysyła silną wiązkę metaenergii, która przeszywa oponenta, zadając mu tyle obrażeń ile potrzeba aby wyrównać zdrowie obu istot np. Pulsar ma 50 życia, a przeciwnik 100, kryształ zada mu wtedy 50 obrażeń aby też miał 50 zdrowia jak Pulsar. Użyć: 1/miesiąc
- Przydomki Mocy:
Ragabash - nów Teurg - sierp Filodoks/Elodoth - półksiężyc Galiard - pełny księżyc Ahroun - pełnia
- Lista dodatkowych zdolności do wyboru na 5★:
- Serce Złodziejaszka - kiedy uczestniczy w jakimś wydarzeniu, za które są Punkty Doświadczenia, może ukraść 10% (zaokrąglane w górę) z nich innemu uczestnikowi wydarzenia. Tylko członkowie Domeny Ładu potrafią "wyczuć" kradzież, ale i tak tracą PD (chyba, że mają Lunarną Ochronę). Użyć: 1/miesiąc
- Srebrzysta Garda - gdy stanie w obronie kogoś, blokuje pierwszą wrogą moc, której efekt jest całkowicie niwelowany. Użyć: 2/miesiąc
- Osąd - jeśli ktoś dopuścił się haniebnego czynu, może użyć na nim tej zdolności aby pozbawić go 40 pkt zdrowia i zablokować możliwość używania swoich mocy przez 24h. Moc może być używana tylko poza walką. Na tym samym celu może być użyta ponownie tylko wtedy jeśli dopuści się kolejnego haniebnego czynu. Użyć: 1/miesiąc
- Chłodny Podmuch - może wykreować zimny, wręcz lodowaty wiatr i ukierunkować go w daną stronę. Przeszywa on okolicę, zamrażając wodę i raniąc lodowymi drobinkami każdego kogo napotka na swojej drodze, zadając mu 20 pkt obrażeń. Jeśli cele były mokre, zamraża je na 2 tury. Użyć: 1/miesiąc
- Grawitacja - aktywacja tej zdolności wzmacnia grawitacje w całym temacie - wszystkie istoty, które latają są gwałtownie ściągane na ziemię i odnoszą od upadku 20 pkt obrażeń. Nie jest możliwe ponowne wzlecenie w powietrze dopóki trwa ta moc. Ponadto samego używającego mocy nie można ruszyć - nie ma możliwości porwania go ani wyrzucenia z lokacji. Moc trwa 3 posty. Użyć: 1/miesiąc
|
|