IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Domena Ładu

Go down 
AutorWiadomość
Stwórca
Admin
Admin
Stwórca


Tytuły : Właściciel forum
Rasa : Kirin (Magiczny Kopytny)
Male Liczba postów : 1289
Data Dołączenia : 22/12/2018

Domena Ładu Empty

Domena Ładu Empty Domena Ładu

PisanieTemat: Domena Ładu   Domena Ładu EmptyWto 30 Kwi 2019, 11:43

Domena Ładu

Szron
Zawsze obecny przy nich jest chłód, delikatny wprawdzie, ale powodujący, że szron pojawia się na liściach roślin, a także na sierści tych, którzy przebywają blisko nich - skąd także ich nazwa. Zwykle są milczący i nie okazują swoich uczuć, mając przysłowiowe "serce z lodu". Oczywistym jest, że panują nad lodem, chociaż ich początkowe zdolności nie należą do zbyt potężnych - te jednak stają się znacznie silniejsze z czasem.
Ścieżka Rozwoju:

Eon
Trudno pojąć ich moce, często sami nie potrafią ich zrozumieć, bowiem są związani z tajemniczą magią czasu. Z jednej strony bardzo mocno odczuwają jego upływ, przez co stają się często impulsywni oraz gwałtowni. Z drugiej, potrafią być całkowicie zdystansowani, jakby znaleźli się poza daną chwilą. Skrywają wielki potencjał magiczny, którego wybudzenie zwykle trwa setki lat. Muszą ciągle odkrywać tajemnice własnej mocy i uczyć się nad nią panować.
Ścieżka Rozwoju:

Wróżbita
Posiedli oni dar czytania przyszłości z gwiazd. Zwykle przez znajomość przyszłości są smętni i wiecznie zaniepokojeni, mówią zagadkami albo milczą. Chociaż nie są zbyt towarzyscy to jednak w Domenie są bardzo szanowani. W czasach trwogi często na ich barki spada pocieszanie wątpiących - chociaż przyszłość nie raz bywa bezlitosna.
Ścieżka Rozwoju:

Lunarny Bard
Mają zabawiać członków swojej Domeny i dodawać im otuchy. Zwykle nie biorą czynnego udziału w starciach, jednakże w obronie własnej potrafią wykorzystać swój talent do zdezorientowania przeciwnika. Zwykle wszechstronnie uzdolnieni artystycznie, nie tylko potrafią tańczyć, ale także śpiewać bądź malować. Znani są także z opowiadania licznych legend i bajek, które pozwalają zachować tradycje.
Ścieżka Rozwoju:

Konstelacja
Gdy jedni zajmują się czytaniem przyszłości z gwiazd, oni czerpią z nich swoją siłę. Na dowód tego po uzyskaniu tej rangi na ich ciałach pojawiają się delikatnie świecące punkty imitujące gwiazdozbiory. Z czasem uczą się coraz lepiej wykorzystywać kosmiczną energię płynącą z Otchłani, dzięki której wzmacniają swoje własne zdolności telekinetyczne. W Domenie Ładu są uznawani za najbardziej zdeterminowanych, jeśli chodzi o utrzymywanie równowagi w świecie.
Ścieżka Rozwoju:

6★

Król/owa Śniegu (2)
Władcy lodu, śniegu, zimna - i choć w Zaświatach nie ma pór roku, sami są w stanie wywoływać śnieżycę przy pomocy swych mocy, choć tylko na niedużym obszarze i na niedługi czas. Podobnie jak Szrony otacza ich aura zimna, a tam gdzie stąpają (i gdzie temperatura im na to pozwala) pojawia się szron.

  • Odporność na chłód i zamrożenie
  • Burza Śnieżna - Król/owa Śniegu wywołuje intensywną burzę śnieżną w okolicy (w całym temacie), która trwa 3 tury. Na ten czas percepcja każdego z wyjątkiem Króla/Królowej Śniegu spada o 1 punkt. Jeśli ktoś był przemoczony, to zamarza na czas trwania burzy. Użyć: 1/miesiąc
  • Przyzwanie Lodowego Golema - Król/owa Śniegu przy pomocy swej mocy tworzy lodowego golema, a istota ta wspiera swego stwórcę w walce lub w innych zadaniach. Golem jest bardzo silny i wytrzymały, jednak powolny. Potrafi jednak strzelać magicznymi lodowymi kulami, które przy trafieniu mają szansę na zamrożenie celu (30%). Bardzo wrażliwy na ogień. Czas przyzwania: 3 tury. Użyć: 1/miesiąc.


Plejada (3) - uczeni najwyższej rangi, którzy oddali swoje życie aby badać niebo i ciała niebieskie na nim widoczne. Chociaż nie są wojownikami to wiedza tajemna jaką posiedli daje im duże pole do popisu w starciach z wrogami z innych Domen.

  • Zwierciadło - po aktywowaniu tej mocy następna moc wymierzona w Plejadę zostanie odbita w stronę rzucającego z tą samą efektywnością. Użyć: 1/miesiąc
  • Kradzież Mocy - Plejada może wykraść użycie jeden mocy dowolnej istocie będącej w tym samym temacie. Nie może sam użyć mocy której użycie wykradnie, a aktywacja tej zdolności zabiera Plejadzie 20 pkt zdrowia. Użyć: 1/miesiąc


Pulsar (1) - to uosobienie mocy kosmicznej, mgławic w których znajdują się gwiazdy i planety. Posiadacze tej rangi posiadają granatowy kryształ na czole, który daje im potężne moce. Gdy Pulsar zamyka swe oczy, otwiera kryształ, który czuwa nad okolicą i nie daje się zaskoczyć.

  • Czujność - Pulsara nie da się zaskoczyć w żaden sposób, przez co wszelkie moce opierające się na ataku z zaskoczenia na niego nie działają. Ponadto Pulsar widzi istoty niewidzialne, jeśli sam zamknie swoje oczy i odda się mocy kryształu. Pasywna
  • Głębokie Widzenie - Jeśli ktoś spojrzy w aktywny kryształ Pulsara, zapadnie w głęboki sen na 2 tury z którego nie będzie mógł zostać w żaden sposób wybudzony. Ofierze będą się śnić trudne do zrozumienia obrazy z jej przeszłości - nawet jeśli osobiście jej nie pamięta. Użyć: 1/miesiąc
  • Duch Równowagi - jeśli Pulsar toczy walkę 1v1 i ma mniej punktów zdrowia niż przeciwnik, może jednorazowo wezwać moc kryształu aby ten wsparł go. Kryształ wysyła silną wiązkę metaenergii, która przeszywa oponenta, zadając mu tyle obrażeń ile potrzeba aby wyrównać zdrowie obu istot np. Pulsar ma 50 życia, a przeciwnik 100, kryształ zada mu wtedy 50 obrażeń aby też miał 50 zdrowia jak Pulsar. Użyć: 1/miesiąc


Przydomki Mocy:

Lista dodatkowych zdolności do wyboru na 5★:
Powrót do góry Go down
 
Domena Ładu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Domena Natury
» Domena Zniszczenia
» Domena Pustki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Zaświaty :: Organizacja :: Biblioteka Przedwiecznych :: Wykaz Rang-
Skocz do:  
Forum chronione prawami autorskimi.
Illegal use of your images? Contact via PM here. Niektóre kody zostały zaczerpnięte z tej strony.

HogwartDreamStrefa Forumowych RPGAmaimon
The Original DiariesVampire Knight